ponedjeljak, 03.08.2009.

MOTOVUN FILM FESTIVAL 2009.

Nikad nisam baš nešto puno obilazio festivale, no kolega me nagovorio da zapalimo na 2 dana u Motovun, na filmski festival. Uspjeli smo se u jednom navratu popeti na vrh brda, gdje se odigravao službeni dio. Prolunjali smo, pojeli nešto, pokupili materijala i vratili se u kamp. Neslužbeni dio (kamp) je meni bio veći tulum od samog filmskog festivala, među šatorima osjećao sam se kao na motorijadi na kojoj nema pucanja i turiranja. ;) Sve ostalo je slično. Drugi dan smo zapalili do Poreča, malo se bacili u more, malo ubili oko i odmarali se uglavnom od večeri prije, kada smo malo pretjerali sa medicama i pivama. Navečer smo uglavnom visili u kampu, skompali se sa jednom mlađom ekipom iz Pule, s kojima sam na kraju te večeri završio na tulumu . Mogu samo reči da su bili jako dobri domaćini i da sam se dobro zabavio s njima. Treći dan, u petak, krenuli smo ujutro za Zagreb, jer sam mislio još zapaliti do MK Barokera na njihovu feštu. No, ipak sam to morao odgoditi za subotu, pa evo, obečajem da ću sutra objaviti kako je bilo u Varaždinu. ;)

Htio bih se još zahvaliti firmi www.mathesis.hr što nam je sponzorirala smještaj u Motovunu.



Kamp podno Motovuna


Švrljanje po Motovunu.


Kino pod zvijezdama.


Simpatične hostese blog.hr-a. Pozdrav cure. ;)


Poreč, fjaka


FER-ovci rade odličan štimung.


Na putu prema kući. ;)


Pogledaj cijelu galeriju (60 slika)

- 00:11 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter