ponedjeljak, 03.08.2009.

MOTORIJADA: MK BAROKER, SRC VRBI - VARAŽDIN, 31.07.-02.08.2009.

Napokon sam izvukao Na2kotacha iz Mrežnice i dovukao ga na ovaj moto-susret MK Baroker-a u SRC Vrbi, kraj Varaždina. Kako sam se u petak vratio iz Motovuna, htio sam odmah nastaviti dalje do Varaždina, no glad i neispavanost odradili su svoje, pa sam odlučio ipak krenuti u subotu. Vozili smo curu od Na2kotacha u Čakovec kod frendice, a potom krenuli na motorijadu. Na žalost propustili smo defile, ali nam nije žao jer je i ostatak programa bio super. Htio bih se ovdje posebno zahvaliti dvoje Barokera, Romani i Ivanu, koji su i uz to što su postali mladi roditelji, uspjeli skombinirati svoj dolazak na susret i biti odlični domaćini.




















Pogledaj cijelu galeriju (96 slika)



Na žalost, naša je kamera u potpunosti otkazala poslušnost, pa nemamo ništa video materijala, osim što sam skombinirao slike u video, striptizete Pie iz Slovenije. Ako postoje kakvi sponzori koji bi uložili u neku kameru, slobodno neka se jave. ;)


- 10:08 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter