nedjelja, 04.07.2010.

MOTORIJADA: MK JASTREB, JASKA, 02.-03.07.2010.

Petak mi je bila totalna ludnica na poslu. Ekipa pobjegla na godišnje odmore, a mene zadesilo još 3 dodatna posla, koje iskreno nemam pojma kako ih ugurati u osmosatno radno vrijeme. Došao sam strgan doma i prasnuo u krevet. Negdje oko 19 sam se probudio i skužio da je zapravo početak vikenda i da bi bilo šteta ostati doma. Na2kotacha se ubio klopom, te je bio onemogućen za putovanje, pa rekoh moram naći drugu žrtvu. Nazvao sam Eminu i pitao jel slobodna i dal joj se slučajno da provozati do Jaske. Prihvatila je poziv oduševljena, te mi nije preostalo ništa drugo, no krenuti na put.

U neko doba pokupio sam Eminu i krenuli smo put Jaske. Uvijek mi je taj susret u Jasci bio simpatičan. Mjesto mi je fantastično, ekipa je uvijek OK, cijene uvijek pristupačne. Popio sam pivicu u miru, Emina maznula čevape, te smo pustili mozgove na pašu i uživali u trenutku.

Na kraju smo još po povratku u Zagreb svratili do Jabuke na piće, budući je bilo svečano otvorenje terase sa novim umjetničkim grafitima na zidu.














Pogledaj cijelu galeriju (31 slika)

- 17:39 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter