ponedjeljak, 03.05.2010.

MOTORIJADA: MK EASY RIDERS,VRBOVEC, 01.05.2010.

Dan je bio kao stvoren za vožnjicu. Sunce, pun rezervoar, 70 kn u džepu i dobra volja. Nacrtani i ja krenusmo u rane poslijepodnevne sate starom cestom prema Vrbovcu i obečali si da to više nećemo ponavljati. Ona betonska cesta je smrt za motore. Imao sam feeling da će mi se motor raspast u nesastavljive djelove. No, nekako smo stigli u jednom komadu.

Taman smo uhvatili defile kojem smo se i priključili. Vožnjica je bila sasvim OK, ma da mi se činilo nekako kratko, ali i to je zanemarivo.

Po povratku na susret odrapili smo po pivama i čudili se band-u koji je prašio po največoj vručini. Dijabaz, svaka vam čast. Nakon njih su svirali Ballbreakers, band koji svira AC/DC. Moram priznati da mi je to bio overload AC/DC-a, jer se dečki nisu dali sa stage-a sve do negdje ponoći. Al, ajd, izvukli su se, jer su za kraj odsvirali jednu od Metallica-e.

Sve u svemu, vikend je prošao OK.















Pogledaj cijelu galeriju (87 slika)





I malo zabave za punoljetne. ;)


- 23:02 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter