nedjelja, 13.06.2010.

MOTORIJADA: MK ZELJARSKI DIZELAŠI, VIDOVEC, 11.-13.06.2010.

U petak sam imao proslavu 20 godina mature, tako da nisam išao nigdje na motorijadu, no nije mi žao, neke ljude nisam vidio od srednje škole. U subotu sam se probudio pomalo mamuran, pa sam dolazio k sebi do nekih 15 sati i tada započeo pakiranje. Odredište mi je bio 1. moto susret MK Zeljarski Dizelaši u Vidovcu kraj Varaždina.

Putem sam ispio 3 kave, jer nikako se nisam uspjevao sastavit sam sa sobom, tako da je put trajao dosta dugo. Po dolasku u Vidovec, popio sam rakiju dobrošlice, uvalio se u kamp, digao šator i krenuo u obilazak. Prostor mi se jako dopao, jer je imao dosta hlada, što je za ove ljetne temperature bio spas. Zatim su se zaredale moto igre, zezancija s frendovima i očekivanje noćnog programa.

Izbor bandova mi je bio OK. Skynard crowd je odlično odradio svoje, Zadruga je zaprašila tako da je ekipa skakala na sve strane i na kraju Nakupina Mi izvela je pregršt pjesama koje su mi jako drage.

Sve u svemu, čestitke na 1. Moto susretu. Dogodine će biti još bolje, sa još više ljudi, to definitivno vjerujem. Na meni je da provjerim.
















Pogledaj cijelu galeriju (52 slike)





- 17:08 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter