nedjelja, 18.07.2010.

MOTORIJADA: MK MORAVČE, BELOVAR, 16.-18.07.2010.

Prošli vikend prošao mi je na relaciji krevet – WC. Neka viroza me satrla, tako da sam vikend proveo doma. Zato sam se dobro pripremio za ovaj vikend. Petak uglavnom vožnjica uokolo, bez nekog plana i programa, a navečer smo obišli Pit-stop i Route 66. U subotu sam pokupio Eminu oko 19:00 i krenuli put Belovara, gdje je između ostalog imala i nastup.

Oko 19:30 stigli smo na moto susret, u organizaciji MK Moravče. Prostor je odličan, jedan od boljih koje sam obišao ove godine. Krasno mjesto usred šume. Hladovine koliko ti srce želi, primamljiva gastronomska ponuda i pristupačne cijene. Probauljali smo po susretu, popili nekoliko pivica i medica, malo prezalogajili i već se spustila noć.

Prvo su nastupali Bad Mushrooms, nakon njih Rockheads-i, pa malo go-go plesačice i teta-striptizeta. Onda je Emina sa Rockheadsima odradila svoj angažman, te smo se počeli spremati za Zagreb. Ostali su još Soundbringers-i, no počelo je sijevati, a kako sam bio bez šatora, zaključili smo da je bolje odmah krenuti.

Sve u svemu, svaka čast dečkima i curama iz MK Moravče, na 1. moto susretu u vlastitom aranžmanu. Vidimo se i dogodine. ;)















Pogledaj cijelu galeriju (29 slika)




A evo i filmić za odrasle. ;)


- 22:36 - Reci, reci... (1) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter