ponedjeljak, 10.05.2010.

MOTORIJADA: MK STAAARI ROKERI, UMAG, 07.05.-09.05.2010.

Nekako me najviše palio odlazak u Umag. Što zbog lijepih uspomena od prošle godine, što zbog nekih drugih uspomena, koje vas ne zanimaju, pa vas neću daviti time. Petak sam bio uzeo slobodno, da se stignem malko odmoriti, te da odmoran i čio krenem put Staaarih Rokera. Na 2 kotacha se zbog recesije dvoumio između Umaga i Tuzle, te smo se dogovorili, kako ja ipak jako volim putovati sam, da on odpiči sa ekipom u Tuzlu, a ja, vuk samotnjak, u Umag.

Krenuo sam u petak oko 12 sati. Vrijeme kao izmišljeno, sunčano, ma jednostavno savršeno. Stao sam na kavicu, po starom dobrom običaju, u Severinu na Kupi i sa uživanjem razmišljao o mojim suradnicima na poslu, kako jedva čekaju tvorničku sirenu u 15:30.

Kako sam napredovao prema Rijeci, blizu Delnica je naglo zahladilo, a termo podstave su mi bile u ruksaku. Ma reko, izdržat ću do toplijih krajeva. A onda, kiša…i još kiše…i još hladnije. U jednom trenutku pomislio sam da mi je motor počeo trukirati, dok nisam skužio da se to ja tresem. Stao sam na nekoj autobusnoj stanici i izveo svoj prvi „in public striptease“. Jakna dole, podstava gore, hlače dole, podstava gore, oblačenje i mahanje prolaznicima koji su veselo trubili.

Nekako sam se dokopao predjela bez kiše i nastavio uživati u vožnji bez elementarnih nepogoda. Čim sam stigao u kamp, postavio sam šator i požurio na hladno pivo. Ekipa se počela skupljati, tonske probe u tijeku, a ja omamljen alkoholom, ugođajem i toplim sunčevim zrakama puštam mozak na pašu.

Navečer je bila ludnica, od Razvalina, preko Let 3-ja, pa do Emine i White Thundersa. Čak i kiša koja je nakratko pala, nije mogla omesti ekipu da luduje pred binom i pjeva zajedno sa bandovima.

Tu večer (jutro) uspio sam isposlovati spavanje u toplom krevetiću, pod čvrstim krovom (u to ime hvala sponzorici), tako da su se moje stare kosti dobro odmorile. Subota je cijeli dan bio urnebesan. Odlična organizacija, moto igre, mjuza, svirka, vatreni performans. Od svih bandova htio bih izdvojiti band koji je doputovao čak iz Finske, Baton Rogue Morgue, koji su svojom energijom zapalili svekoliko motorističko pućanstvo.

Da vas sad ne davim previše sa pisanjem, bacite oko na foto galeriju i video uradak. Kao što kažu, slika govori 1000 riječi. ;)

Vidimo se naravno i dogodine, na 10., jubilarnom, moto susretu MK Staaari Rokeri.















Pogledaj cijelu galeriju (134 slika)










- 20:26 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter