nedjelja, 23.08.2009.

MOTORIJADA: MC HOLLISTER, OROSLAVJE, 21.08.-23.08.2009.

Ovu subotu sam jedva dočekao. Moto susret u organizaciji MC Hollister. Budući da neke članove poznajem iz vremena kada moto klub nije još ni postojao, ostali su mi nekako najbliži. Na2kotacha bio je primoran ovih 2 tjedna biti na moru, pa sam se u Oroslavje zaputio sa frendom ER-5-ašem. Stigli smo oko 16 sati, podigli šatore i uputili se pravac – piva. Sama organizacija bila je bez greške, bandovi su bili super, od kojih bi izdvojio mlade riječanke „Angels“, koje su taman bile po mom ukusu (muzičkom, da se razumijemo). Striptizeta je bila kratka, ali slatka. Najbolji pole-dance koji sam do sada vidio. Možda je kiša malo zasrala situaciju, ali nije mogla pokvariti sveopće raspoloženje. Jedino mi je kompa ostao neugodno iznenađen, kada smo došli do šatora. Ustanovio je da mu je šator pun vode, jer mu je vjetar otpuhao natkrov i kiša se nemilice uselila u njegov šator. No, kao pravi biker-nomad, to mu nije smetalo, pa je u istom i – odspavao do jutra.

Ujutro smo se uputili u Oro-Goro na pizza-u i kavu, te vidjevši ispred nas Sljeme, odlučismo ići preko njega. Kod tornja smo popili još jednu kavu i uputili se pravac – kući.

Sve u svemu, ukratko – vidimo se dogodine.























Pogledaj cijelu galeriju (39 slika)







- 20:40 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter