ponedjeljak, 27.06.2011.

MOTORIJADA: MK ROOSTERS, ŠODERICA, 18.06.2011.

Eto me s malim zakašnjenjem, naime komp mi se raspada, pa nisam mogao složiti video uradke. Problem je riješen, pa evo kako je to izgledalo na Šoderici, prošli vikend. Mjesto je fantastično, štimung domaći, spavanje u hladu. Zabave je bilo za svakog, mjuza na nivou, jedino što mi je žao, kaj nisam stigao na utrke ubrzanja. Eto.

Na povratku me oprala kišurina, no nije mi krivo, jer su se Roostersi pobrinuli za savršeni vikend. :)














Pogledaj cijelu galeriju (22 slike)


MK Roosters 2011 by zgbikerboy

- 00:07 - Reci, reci... (0) - Bljucni na papir - #







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Tu nas je sada:




web counter